با آغوشی باز پذیرای سوالات شما عزیزان هستیم

جستجو

اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا در ترکیه

سفر به ترکیه بدون خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ ترکی تکمیل نمی شود! اما خیلی از شهروندان یا گردشگران فرصت کافی برای رفتن به رستوران را ندارند؛ شما می توانید به جای رفتن به رستوران‌، غذاهای خوشمزه و لذیذ ترکی را از طریق اپلیکیشن های سفارش غذا سفارش دهید و در محل اقامت یا خانه خود تحویل بگیرید.

این روش علاوه بر این که هزینه کمتری دارد، بسیار راحت و بدون دردسر است. پس اگر در ترکیه گرسنه شدید، این مطلب از وبلاگ ترکمهر به شما کمک می‌کند در عرض 30 دقیقه یک غذای خوشمزه نوش جان کنید. تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با پرطرفدارترین اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا در ترکیه آشنا شوید.

اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا در ترکیه

1- اپلیکیشن  Yemeksepeti

اگر قبلا به ترکیه سفر کرده باشید، حتما تا به حال اسم این اپلیکیشن سفارش غذا در ترکیه را شنیده‌اید! گردشگران معمولا این اپلیکیشن را به خاطر امکان انگلیسی شدن زبان آن، به دیگر برنامه‌ها ترجیح می‌دهند.

با اپلیکیشن Yemeksepeti می‌توانید انواع مختلفی از غذاهای سنتی ترکیه و فست‌فودها را سفارش دهید و از سرعت دریافت غذای خود مطمئن باشید. استفاده از این اپلیکیشن سفارش غذا در ترکیه رایگان است، اما ممکن است شما برای ارسال غذا نیاز به پرداخت هزینه حمل و نقل داشته باشید.

برای اطمینان بیشتر از کیفیت غذای خود، حتما قبل از سفارش به رتبه و ستاره‌های هر رستوران دقت کنید. این رتبه‌دهی‌ها به شما کمک می‌کنند تا غذای باکیفیت‌تری دریافت کنید.

ویژگی‌های برجسته: سرویس‌دهی در سراسر کشور و سرعت بالای ارسال غذا

اپلیکیشن  Yemeksepeti

2- اپلیکیشن Zomato

اگر قرار باشد یک لیست کامل از اپلیکیشن های سفارش غذا در ترکیه داشته باشیم، نمی‌توانیم اپلیکیشن Zomato را فراموش کنیم. این اپلیکیشن فوق‌العاده به شما اجازه می‌دهد با رستوران‌های سراسر ترکیه و همچنین رستوران هایی که به محل اقامت‌تان نزدیک هستند، آشنا شوید و درصورت تمایل به صورت آنلاین از آن‌ها سفارش دهید.

با یک جستجوی ساده در اپلیکیشن Zomato می‌توانید غذاهای جدید ترکی را بشناسید و غذایی را انتخاب کنید که باب میل شماست. از مزایای این برنامه نسبت به دیگر اپلیکیشن های سفارش غذا در ترکیه، می‌توان به امکان جستجوی رستوران‌هایی که ارسال شبانه دارند، اشاره کرد.

همچنین اگر شما عضویت طلایی این اپلیکیشن را داشته باشید، می‌توانید از تخفیف‌های شگفت‌انگیزی برخوردار شوید.

ویژگی‌های برجسته: امکان پیدا کردن رستوران‌های جدید در اطراف و سفارش 24 ساعته غذا

اپلیکیشن Zomato

3- اپلیکیشن Getir

برنامه Getir یکی دیگر از اپلیکیشن‌های سفارش غذا معروف در ترکیه است که بیشتر مردم آن را می‌شناسند. این برنامه خدمات متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد و اگر در شهرهای استانبول، آنکارا، ازمیر، کوکائلی و بورسا باشید می‌توانید از سرویس‌های این اپلیکیشن استفاده کنید.

مهمترین ویژگی اپلیکیشن Getir، تنوع خدمات است؛ به همین دلیل افراد زیادی با وجود بالا بودن قیمت محصولات سوپرمارکت‌های این اپلیکیشن، از آن‌ها خرید می‌کنند. شما هم اگر فرصت بیرون رفتن در ترکیه را ندارید و می‌خواهید بدون دردسر خوراکی‌ها و غذاهای خوشمزه ترکی را از اپلیکیشن های سفارش غذا در ترکیه سفارش دهید، اپلیکیشن Getir را فراموش نکنید!

ویژگی‌های برجسته: اپلیکیشنی برای سفارش غذا، اسنک و خوار و بار با سرویس‌دهی محدود تنها در چند شهر ترکیه

اپلیکیشن Getir

4- اپلیکیشن Yettim

یکی از اپلیکیشن‌های کمتر شناخته شده سفارش غذا در ترکیه، برنامه Yettim است. این اپلیکیشن کاربردی هم می‌تواند برای گردشگران و مقیمان کشور ترکیه بسیار مفید باشد. اگر می‌خواهید از زمان ارسال غذای خود مطمئن باشید؛ این اپلیکیشن سفارش غذا در ترکیه نیاز شما را پوشش می‌دهد.

در اپلیکیشن Yettim می‌توانید منوی غذاهای متنوع رستوران‌های اطراف خود را ببینید و اگر از غذایی خوشتان آمد، آن را به راحتی سفارش دهید. این برنامه یکی از جوان‌ترین اپلیکیشن های سفارش غذا در ترکیه است و به سرعت در حال پیدا کردن طرفداران خاص خودش است. مطمئن باشید کاربری زیبا و راحت این اپلیکیشن، رضایت شما را کسب خواهد کرد.

ویژگی‌های برجسته: اطلاع‌رسانی از روند سفارش و تماشای زمان واقعی ارسال غذا توسط کاربر

اپلیکیشن Yettim

5- اپلیکیشن Domino’s Pizza

اگر از عاشقان پیتزا هستید و دلتان می‌خواهد طعم این غذا را در کشور ترکیه هم بچشید، اپلیکیشن Domino’s Pizza را فراموش نکنید. از نظر بسیاری از کاربران ترکیه‌ای، بهترین اپلیکیشن برای سفارش آنلاین پیتزا در این کشور، همین برنامه است.

همچنین امکان دیدن روند تهیه پیتزا و تخمین زمان تحویل آن در این اپلیکیشن سفارش غذا برای شما وجود دارد. تعداد دانلودهای بالای این اپلیکیشن سفارش غذا در ترکیه حاکی از محبوبیت آن در میان کاربران است؛ پس برای نصب آن وقت را تلف نکنید!

ویژگی‌های برجسته: امکان سفارش آنلاین و تلفنی، پرداخت در محل

اپلیکیشن Domino’s Pizza

6- اپلیکیشن Meal Box

سلامت غذا به اندازه خوشمزگی آن اهمیت دارد. اگر شما هم این جمله را قبول دارید، پس مطمئن باشید که یکی از طرفداران اپلیکیشن Meal Box خواهید بود. تفاوت عمده این برنامه نسبت به دیگر اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا در ترکیه، تنوع غذاهای موجود در منوی آن و مطابقت با رژیم‌های خاص غذایی است.

سخت گیرترین افراد با رژیم‌های غذایی خاص هم می‌توانند غذای موردپسند خودشان را از این برنامه سفارش دهند. تنها مشکل اپلیکیشن Meal Box این است که در حال حاضر سرعت تحویل غذای آن تنها در شهرهای پرجمعیت مانند استانبول بالاست و در دیگر شهرها برای تحویل غذا باید زمان بیشتری منتظر بمانید.

پس اگر دلتان یک غذای سنتی و سالم ترکیه‌ای می‌خواهد، Meal Box به خوبی پاسخگوی شما خواهد بود.

ویژگی‌های برجسته: تنوع غذایی برای وعده‌های مختلف و مطابق با برنامه‌های غذایی خاص

اپلیکیشن Meal Box

7- اپلیکیشن Nefis Gurme

ممکن است ذائقه ایرانی شما چندان با غذاهای ترکی هماهنگ نباشد یا دلتان بخواهد غذاهای بین‌المللی دیگری را به صورت آنلاین سفارش دهید. در این صورت اپلیکیشن Nefis Gurme به کمک شما خواهد آمد.

در این اپلیکیشن سفارش غذا، می‌توانید از بین غذاهای ایتالیایی، چینی، فرانسوی و حتی ایرانی سفارش دهید و آن را در محل اقامت خود تحویل بگیرید.

همانطور که از اسم این برنامه پیداست شما می‌توانید انواع قورمه‌ها، ساندویچ‌های خانگی، غذاهای محلی ترکیه و … را در منوی این اپلیکیشن ببینید و به راحتی از بین آن‌ها خرید کنید.

اگر از طرفداران غذاهای بین‌المللی و محلی هستید و یا دلتان می‌خواهد وسط خیابان‌های استانبول غذای ایرانی بخورید، همین حالا این اپلیکیشن سفارش غذا در ترکیه را نصب کنید.

ویژگی‌های برجسته: وجود انواع غذاهای بین‌المللی در منو و قیمت مناسب

اپلیکیشن Nefis Gurme

8- اپلیکیشن BiSU

با این که نمی‌توان اپلیکیشن BiSU را در بین اپلیکیشن های سفارش غذا در ترکیه قرار داد اما به دلیل کاربردی بودن آن، در این لیست آورده شده است. شما با کمک این اپلیکیشن می‌توانید در هر کجای ترکیه که باشید، آب معدنی سفارش دهید.

همان طور که می‌دانید در کشور ترکیه، آب آشامیدنی تنها از طریق بطری آب معدنی تامین می‌شود. پس در طی سفر یا اقامت خود در ترکیه به یک اپلیکیشن سفارش آب نیاز دارید تا بتوانید بدون دغدغه در هر زمان آب سفارش دهید.

اپلیکیشن BiSU

سخن آخر

خوردن غذاهای خوشمزه در ترکیه‌، یکی از تجربه‌های به ‌یاد ماندنی شما در سفر به این کشور خواهد بود. اما برای لذت بردن از غذا در ترکیه نیازی نیست طرز تهیه بلد باشید و یا به رستوران بروید! فقط کافی است در هر نقطه از ترکیه هستید، با استفاده از اپلیکیشن های سفارش غذا، منوی مورد علاقه خود را سفارش دهید.

پس بهتر است با اپلیکیشن های سفارش غذا در ترکیه آشنا باشید تا بتوانید به راحتی یک غذای خوشمزه میل کنید. اپلیکیشن‌هایی که در این مقاله با آن‌ها آشنا شدید از پرطرفدارترین اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا در ترکیه هستند و امتیاز کاربران به آن‌ها بالاست.

امیدواریم در سفر رویایی خود به ترکیه استفاده از این اپلیکیشن های سفارش غذا را فراموش نکنید!